sobota, 31 stycznia 2015

prawdziwa zima :)

Dawno już nie pamiętam takich czasów, kiedy wstając rano i widząc krajobraz za oknem mogłabym krzyczeć: O Jezuuuuu śnieg, zima, ale biało, rany jak fajnie :D :D Juhhhhhhuuuuuu!!!!

Dzisiaj było wyjątkowo bajecznie, wybrałam się więc do mojego ulubionego mini parku i uwieczniłam zimową scenerię :) No prawie Skandynawia :P

Niestraszny mi był nawet śnieg, który spadał z drzew i uderzał mnie w najmniej spodziewanym momencie ;)










\m/ Winter, baby !!!! ;)


2 komentarze:

  1. Bardzo ładny płaszczyk :) Napisz coś więcej o tych ruinach. Co to za zamek? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :D To jest pałacyk Kaczkowskich, który później pełnił rolę Zakładowego Domu Kultury KHS, kiedy to hrabina postanowiła się z nim pożegnać :P Ostatecznie dobrze ująłeś stał się ruiną i choć nowy właściciel miał go odnowić i przywrócić do życia... tak nie widać żadnych rezultatów :(
    Mimo wszystko zarówno dworek jak i park są bardzo klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń