niedziela, 22 września 2013

Piknik Lotniczy :)

Wczoraj odbywał się na lotnisku w moim mieście piknik lotniczy, tak więc jako, że miałam przyjemność oglądać to wydarzenie, postanowiłam, że pokaże tutaj te piękne latające maszyny, które uwieczniłam na fotografiach :)

Dzięki słowackiej grupie Retro Sky Team, można była zobaczyć bitwę na niebie, czyli inscenizację walk z efektami pirotechnicznymi, a po nich mistrza świata akrobacji szybowcowej Macieja Pospieszyńskiego, który wraz z Michałem Andrzejewskim, zrobił widowiskowy pokaz na szybowcach :)

Wielki podziw i szacunek dla takich ludzi, którzy mają takie wspaniałe pasje i czerpią z nich niesamowitą przyjemność, przy okazji sprawiając radość przybyłym na miejsce widzom podczas takich podniebnych rewolucji :) czyli m.in. mnie ;)

 










 
Piloci jeszcze w szybowcach...

I wylądowali ... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz