wtorek, 29 października 2013

włóczki ;)

Dzień dobry;) Tutaj jesień...
 
A poza tym miłym jesiennym akcentem... chciałam pokazać jakie to włóczki mi przyszły, do tego też próbki, o których pisałam parę dni wcześniej... i co już pomału zaczęło z tego powstawać ...( może nie wygląda jeszcze, ale będzie to sweter ;) tylko motyw który będzie z przodu trochę mnie przeraża... konkretnie to, że może nie wyjść tak jak chce ... ale teraz zajmuję się tyłem... a na plecach będzie napis DZIEŃ DOBRY :) więc do przodu.... :D
 
Zmieniając temat; tykwa mi pękła ;/ w dwóch miejscach i oby nie więcej... bo nie będzie potrzeby wiercenia niedługo :P Mam nadzieje, że tylko ten los spotkał jedną i resztę ominie.... a więc fotki, fotki i CARPE DIEM ;)


 
 
Bardzo, bardzo ciekawy głos.... ( towarzyszył mi kiedy pisałam notkę ;)
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz